玩具TV 第一季 EP08

之前好多 c兄 話「唔介意」我地不斷吹水 overrun … 我地就係上個星期做左個 One Hour 特別版 …. 唔知大家有冇睇晒呢 ? 咩話 ? miss 左 ? 唔緊要,留意返 Part 4 la …. 睇過都可以再睇 ga … 因為有 ma …. 另外仲有其他環節:日系Star Wars 星戰figure 產品、直播「爆玩具」KingArts 1/9 Ironman HulkBuster JackHammer 及 外景「爆玩具」LG-35 Super Ginrai 超神仁萊 都唔好錯過呀 !! 睇完唔好走住 wor … 記得 LIKE & SHARE 呀 … 如果再留埋言就直頭 perfect tim la …

玩具TV S01 EP08 P1「爆玩具」直播Live KingArts 1/9 Ironman HulkBuster JackHammer
– 神秘嘉賓特別彩蛋現身!究竟呢位又熟悉但神秘的主持人會點樣同我地解構 「神秘彈弓手」,呢?師兄們睇片!

玩具TV S01 EP08 P2「專題分享」日系星戰figure 產品
– 一班星戰番薯同大家分享展示一系列近期大熱星戰figure

玩具TV S01 EP08 P3:外景「爆玩具」LG-35 超神仁萊!
-突發做一日店長!全港最受歡迎玩具店實地拍攝!即買即開「爆玩具」超神仁萊~冇特技冇替身由其實最愛玩變形金剛既Dick即場變形,小的讀得書少講錯野請唔好見怪~(只識玩唔熟TF歷史)

玩具TV S01 EP08 P4 聖誕SPECIAL 「2016 十大玩具-我們的選擇」
– 究竟2016各位主持的心出係乜嘢呢?今年最喜歡最推介的玩具係乜嘢呢?全體主持一齊同你講。

=========================================
第一季 EP08 全集連結: https://www.youtube.com/playlist?list=PLq2TXQfTGstDGCEIiUongHhRRbYs2o5lX

如想重溫返我o地之前既集數就記得 bookmark http://tv.toysdaily.com la ~~~~~~~

** 本節目只反映節目主持人及個別參與節目人士的個人意見,與本網站立場無關。**