Hasbro 孩之寶 Nerf 發泡膠子彈玩具槍介紹

Toysdaily 玩具日報 再一次 cross The.Plaything 玩物分享專頁同大家齊齊 Nerf 槍。

Toysdaily 主持:Gong
The.Plaything 主持:馬莎

文 及 影片拍攝: Vince

先講一講 Nerf 的名字由來吧!NERF 全名是 Non-Expanding Recreational Foam (非發漲海綿) 的宿寫,是由Parker Brothers 早在 1969 年開始製作,1991 年由 孩之寶 Hasbro 收購後發展至今的知名「玩具槍」品牌。其最大特色就是他的子彈是以海綿為基礎,所以就算在「槍林彈雨」下身中多槍也不覺痛。因此,外國及本港都有很多人組隊玩這種另類 WarGame。

講返今次爲大家介紹既 4 款槍,分別以下 4 款:

N-Strike Elite AccuStrike 精準系列


鷹火手槍(FalconFire)



散彈槍 (Alphahawk)

Rival 系列


Atlas XVI-1200 Blaster



Khaos MXVI-4000 Blaster

現在就睇下我地既主持 Gong 及 馬芽 既介紹同試玩啦 ~~~

另外如果大家睇完有興趣試玩的話,可以去黎緊既 7月28日 ‑ 8月1日 既 香港動漫電玩節 2017 孩之寶攤位: C03 把。
詳情請到: http://www.toysdaily.com/discuz/forum.php?mod=viewthread&tid=257019&extra=page%3D1&page=1