[玩具TV] 第一季 EP12 ~ F4F專訪, Diaclone, HT Joker, 模型教室

玩具TV 第一季 終於黎到 12 集 la,如果大家有留意日本動畫,應該都知到一季就大約 12 ~ 13集。即係話玩具TV第一季差唔多完 la …

不過又奇怪 wor … 都做到季尾 la,都仲有 6 節咁多,又出外景去 F4F 專訪,又開新 item 模形教室 … 唔係話比我聽仲要 continue 下化 …. 如果大家真係想我地繼續,記住 留言、Like 同 Share 呀!

玩具TV 第一季 第12集 去片 !!!

EP12 Part 1「強人專訪」F4F First4Figures 總部大揭秘(太歳受傷了!)
– 專注電玩遊戲題材雕像產品十年以上的F4F ,首次開放總部,給我哋嘅觀眾,了解一下他們產品的內容及質量。至於太歲係點樣受傷嘅大家記住留意本集內容!

EP12 Part 2 「爆玩具 」Hot Toys 1/6 Suicide Squad Joker Tuxedo Ver. 自殺小隊小丑 燕尾禮服版
– 已經係第二個版本啦!呢個唔係廣告!呢個係新世代玩具資訊媒體 「玩具TV」的基本工作!為大家第一時間發佈產品消息,你咁叻仔叻女,自己識判斷!唔睇又點知呢?!

EP12 Part 3 「原形畢露」F4F First4Figures 9 吋 PVC Link of “Breath of the Wild” + Life Size Majora’s Mask of “The Legend of Zelda”
– 玩具TV 到F4F 總部,獨家、近距離披露兩件從未曝光於任何媒體,最新產品原形:Link PVC 小型雕像 (遊戲2017 3月才正式上市)及 1: 1 巨大 薩爾達傳說 面具雕像 (預訂中)

EP12 Part 4 「原形畢露」F4F First4Figures:  Sif , The Great Grey Wolf of Dark Souls + KING of Tekken & Tekken5
– 玩具TV 繼續在F4F 總部,獨家、近距離披露另外兩件新產品原形, 唔好以為佢哋大大件,其實細節地方都做得好仔細,如老虎鬚、衣服質料、青苔、小樹葉等,亦交足功課!唔信真係要來睇下!

EP12 Part 5「爆玩具」Diaclone Reboot 戰鬥裝甲服 Powered Suit 套裝 A & B
-正所謂:麻雀雖少但五臟俱全,唔好睇今次 d 隻 Diaclone Powered Suit 細細盒,本體已經有 3 種不同變化,活動能力又高,已經好好玩。如果再配合埋之前推出既 DiaBattles 就有更多變形款式,只要玩家們發揮創意,絕對唔指說明書上既玩法。現在就等我們玩具TV 2 位 Diaclone 迷 Vince & Walker 同大家示範下。

EP12 Part 6 白狼「模型教室」(1)
– 資深模型高手白狼同 Vince 會先同大家講下模型製作的基本工具、裝備及相關應用知識,最適合各位「收藏家」及有心砌模型既朋友,參考一下!好有用㗎!

=========================================
第一季 EP12 全集連結: https://www.youtube.com/playlist?list=PLq2TXQfTGstCV3tBHR6kwdPnRMVlJnINY
如想重溫返我o地之前既集數就記得 bookmark http://tv.toysdaily.com la ~~~~~~~
仲可以 LIKE 埋我地 Youtube Channel wor: https://www.youtube.com/channel/UCraKoKFBS1e2-bBcvmYfx-w

仲可以 LIKE 埋我地
玩具TV 新 既 FACEBOOK: https://www.facebook.com/ToysTVhk/
或者
Toysdaily FACEBOOK: https://www.facebook.com/toysdailyhk/